نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات یوونتوس

آخرین اخبار از نقل و انتقالات یوونتوس

مدیران یوونتوس در پی قدرتمندتر شدن تیمشان در جدال سخت فصل آینده سری آ هستند و البته بعد از 7 قهرمانی پیاپی در ایتالیا مطمئناً این بار بطور ویژه لیگ قهرمانان اروپا را چشم دوخته اند، رقابتی که بدون شک یووه در آن نیاز به بهتر شدن دارد.

 

در همین ارتباط با توجه به فرصت نقل و انتقالاتی پیش رو اخبار زیادی در مورد خریدهای احتمالی بیانکونری شنیده می شود.

 

مهم ترین خبر فعلاً در مورد آلوارو موراتا مهاجم حال حاضر چلسی است که سابقه پوشیدن پیراهن یووه را دارد. همانطور که تمام هواداران یووه با خبر شدند دیروز عکسی از دیدار فابیو پاراتیچی مدیر یووه و موراتا در میلان منتشر شد که باعث شد گمانه زنی ها در مورد بازگشت آلواریتو چند برابر شود.

 

البته آنطور که امروز «توتو یووه» اعلام کرده است دیدار بین پاراتیچی و موراتا دیداری تصادفی بوده است و مدیر یووه و موراتا قراری برای مذاکره نداشته اند. توتو یووه اعلام کرده است که موراتا فعلا در تعطیلات و البته منتظر به دنیا آمدن فرزندش است و مواجه شدن او با مدیر یوونتوس کاملا اتفاقی بوده است!

 

البته از طرف دیگر گفته می شود که یوونتوس به جذب موراتا تمایل دارد اما با اضافه شدن او حتماً یکی از بین ایگوایین و مانژوکیچ باید جدا شود که این احتمالا مورد تایید الگری نیست.

 

مورد دیگر در پل پوگبا هافک سابق یووه و حال حاضر منچستر یونایتد است که بنظر میرسد وضعیت خیلی خوبی در منچستر ندارد. طبق آنچه که امروز «Corriere dello Sport» منتشر کرده است مینو رایولا ایجنت پوگبا 2 روز پیش در تورینو حضور داشته و با مدیران یووه مذاکراتی را برای مشخص شدن علاقه یووه به بازگشت پوگبا انجام داده است که مدیران یووه نظر مثبت خود را اعلام کرده اند.

 

مدیر برنامه های پوگبا حالا باید برای جدایی او دست بکار شود و با یونایتد مذاکره کند تا 13 میلیونی که باید برای جدایی از منچستر یونایتد بپردازند را کاهش دهند.

 

همچنین گفته می شود که یووه 3 بازیکن از میلان را زیر نظر دارد که البته با توجه به شرایط میلان، جذب آن ها کار سختی بنظر میرسد. طبق اعلام «Calciomercato.it» بوناونتورا، رومانیولی و کوترونه 3 بازیکن مورد توجه یووه هستند که پیش بینی شده بوناونتورا بیشترین شانس را برای یوونتوسی شدن داشته باشد زیرا شرایط جذب او آسان تر است در حالی که رومانیولی تا سال 2020 با میلان قرارداد دارد و ارزش او حدود 60 میلیون یورو خواهد بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: